ABCهای محتوای ویدیویی : روش ساختن یک راهکار بازاریابی ویدیویی
یک لحظه در باب شیوه به کارگیری روز جاری وب تصور کنید . کدام پست سبب ساز شدهاست که از پیمایش در فید اینستاگرام خویش دست بکشید؟ بیشترین وقت را در کدام صفحههای اینترنت گذراندید؟ از چه محتوایی لذت بردید؟
در حالتیکه مانند بیشتر ما میباشید , این احتمال موجود هست که فیلمها علتی در جوابهای شما به هر سه سوال باشند . براین اساس جای تعجب نیست که متخصصها بازاریابی سالهاست که برندها را ترغیب به استعمال از فیلمهای بیشتر مینمایند .
با وجود تمامیاین موردها , بخش اعظمیاز برندهای کوچک و میانگین هنوز نیز از فیلمهای مضاعف یه خرده در بازاریابی خویش استعمال مینمایند , درحالتی که از این موردها به کار گیری نمایند . در تجربیات خویش با مشتریها , ما شاهدیم که شرکتهای در چهار مسئله حیاتی نزاع مینمایند :
میزان دارایی . بعضی از موسسات معتقد نیستند که بازاریابی ویدیویی قادر است حاصل حقیقی را به توشه آورد , ولی اکثری به آسانی تصور مینمایند که نمیتوانند آن را تحمل نمایند .
استعداد . عمده گروههای کوچک بازاریابی اشخاصی را تجربه نمیکنند که در فیلمها بازی مینمایند یا این که بازی نمیکنند .
خرید در . کمپانیهایی که به نیکی از کلیپ به کار گیری مینمایند اشخاص متعددی در سراسر اداره دارای تعهد به به کارگیری از محتوای ویدئو از جمله رهبری , فروشندگان , نمایندگان سرویسها مشتری و کارشناسان مسئله میباشند . البته دستیابی بدین تراز خرید در یک اداره میتواند زیاد مشقت بار باشد .
ثبات . در حالی که اکثری از برندها فهم کرده اند که چهگونه محتوای نوشتاری مکرر و مداوم ایجاد نمایند , کمتر کسی متوجه شدهاست که چه گونه این فعالیت را با کلیپ انجام دهیم .
با وجود این اساسی , جای تعجب ندارد که چرا عمده مارکها هنوز ویدئویی را تحت عنوان مؤلفه با اهمیت تلاشهای بازاریابی خویش درج نمیکنند . خبر عالی این است کهاین مانعها ورود به شما فرصتی برای ضرب و شتم رقبای خویش را به پانچ میزند - البته آن پنجره بهسرعت بسته میشود .
برای امداد به مشتریان خویش , هر آنچه را که بازاریابی ویدیویی ارائه میدهد , به دست آوریم , چارچوبی را تولید کرده ایم که ساختن یک راهکار بازاریابی ویدیویی را آسانتر مینماید تا روش و رئیس آن معمولی خیس شود .
اولین چیزی که قبلی از اینکه یک مجموعه بازاریابی بتواند با موفقیت از فیلمبرداری در دنیای روز جاری استعمال نماید , رخداد میافتد , معمولاً یک تغییرو تحول خیالی است : در حالتیکه گروه بازاریابی یا این که رهبری کمپانی شما به تاءمل ایجاد کلیپ به عبارتی روشی است که یک ده سال قبلی انجام دادند , ساختن آن فراوان مشقت بار خواهد بود . محتوای ویدئویی کافی برای ساخت حقیقت تغییر تحول است چون به صورت مداوم با معضلهای ذکر شده در ابتدا روبرو خواهید شد .
مطرح ترین چیز دربارهی ساخت محتوای ویدئویی امروزه این است که مدام حتمینیست این ایجاد در مقیاس بزرگ باشد . روزهای صرف هزاران دلار و هفته وقت برای هر ویدئویی که ساخت میکنید به طور رسمیبه پایان رسیده است .
ما معتقدیم که هر برند در سه مرحله مرحله A , تراز B و C نیاز به ترکیبی از محتوای کلیپ دارااست .
فیلمهای تراز A , فیلمهایی میباشند که بیشتر برندها قبلاً در ساخت آنها عادت کرده اند . این فیلمها صیقل داده شده و ایجاد نیکی داراهستند و بدین ترتیب گران ترین آنها برای ساخت است . در صورتیکه کمپانی شما تا به هم اکنون یک تبلیغات تلویزیونی یا این که یک ویدیوی مروری بر مارک برای وبسایت شما تولید نموده است , احتمالاً این یک فیلم ویدیویی در مرحله A بوده است .
فیلمهای تراز یک خوبتر زمانی عمل مینمایند که نیاز به ساخت یک برداشت توانا از تماشاچی داشته باشید . چنانچه نخستین بار است که فردی در تعامل با اسم تجاری شما یا این که حالت دیگر هنگامینیاز دارید که کمپانی خویش را ماهر و دارای اعتبار مطرح نمایید , یک فیلم A در مرحله A احتمالاً به شایسته ترین وجه فعالیت مینماید . این چیزی است که آنهارا برای تبلیغات , فیلمهای فرآورده و نمای کلی کمپانی خوب مینماید .
you kinda won't believe it